Tuesday 21 May 2013

WIFI free ! >,<

Assalamualaikum :)

             perhh ! lama gila-gila ! lhaa tak bukak fb,twitter ngan blog . agak nyer da berhabuk da semua tuu kowtt ! hari nie aku ngan Izzati lepak kat mamak TERPAKSA demi nak on9 ! haha . Alasan yang tak dapat diterima pakai lansung ! "katanya"

demi WIFI weyh ! sanggup pergi mamak nie ha !.. nie sume gara-gara ! aku rosak kann Internet umah aku :( "muka tak bersalah" lansung ' .. naseb baek mamak nie baek ! TErbaek lha kan aku cakap -_- haha !

          Tapi yang best nye hari nie ! suma budak-budak aku termasuk AKU sekali :P ktworang tak pergi sekolah setelah mengalami hari yang amat stress/tension yang dikatakan sangat "KRITIKAL"


tade lhaa ! ktworang time hari isnin tuu  kelas ktworang ada exam AKaun" soalan dye fuyoo ! mengalahkan soalan addmath --' punya lhaa payah ! macam-macam taktik yang diperlukan untuk menyelesaikan masalah ini ! haha .. *camm sengal*


 tuu yang hari nie semua budak-budak nie berpakat tak nak datang sekolah ! "mengalahkan orang yang da habis SPM" perasann jap -____- *Ini Semua Poyo* haha ! 

Opppssss !!! belum habis exam lagi lhaa .. >,< sejarah kertas 3 sedang menunggu anda di kelas --' errr ..




tape-tape ! jangan risauu .. kawan disekeliling anda sedia membantu ! hanya lempar kann apa sahaja ke arah dye .. hahaha .. komfemm ! jawapan akan sampai dengan secepat mungkin .. kalah Pos Laju :D hahaha ..

okay lhaa sampai sini je erk ! aku chaw duluu ..

Assalamualaikum
#TerbangTinggi !


No comments:

Post a Comment

 
Editor by Ain|Copyright-2011|Don't Remove Credit