Wednesday 18 December 2013

Ujian untuk hambaNya :)



                                                         Assalamualaikum :)

"Setiap manusia itu diuji dengan cara yang berbeza. Kerana apa? Kerana setiap daripada mereka mempunyai kekuatan yang berbeza ." :) 

okay . betul lah . aku pernah dengar mak sebut ayat ni .. mak cakap setiap orang berbeza ujian nya . Ada yang kena lagi teruk pon ada kan? tapi nak buat macam mana . Percayalah kuasa Allah . Bersabar lah ye wahai hati ^.^



                    "Setiap yang berlaku ada hikmahnya.Yakinlah Allah akan memberikan sesuatu yang lebih baik                                                                     dari yang kita impikan" 


Petang tadi . tiqa teman mak pergi Hospital . Ya Allah . takut bebenor nye lah kita ni kat sana . tengok misi lalu lalang . hehe , biasa lah tuu --" nampak je luar berani dalam hati ni Allah je tahu , biasa lah tempat memang untuk orang sakit . Kat situ jugak lah timbul kesedaran ni . Alhamdulillah , Ya Allah hambamu ini dalam keadaan yang sihat sejahtera . 

                         Kat sana baru terpikir , alahai kesian nya lah kepada sesiapa yang terpaksa tanggung kos rawatan . Sabar ye ^-^ Allah sedang menduga mu .



Okay lah . Naltaqi ghadan "Kita jumpa lagi esok" InsyaAllah :)
Assalamualaikum ^.^

No comments:

Post a Comment

 
Editor by Ain|Copyright-2011|Don't Remove Credit