Tuesday 23 April 2013

Kami Buddyz !

Assalamualaikum :)

        ehem-2 aku nie asyik merapu je kan selama nie ! tapi kali nie aku nak ceritakan apa yang aku aku tahu  sepanjang aku berkawan dengan  kawan-2 aku :D aku harap ! korunk baca dengan hati yang terbuka ya ! kepada para pembaca ' TERIMA KASIH saya ucapkan  KERANA anda  SUDI MENJENGUK BLOG SAYA YANG TAK SEBERAPA NIE :) '
             
               Nama saya ! Nur Atiqah Binti Jana .. budak-2 nie panggil atiqah ! tapi panggilan yang selebihnya biar aku ngan kawan-2 aku je tahu! tak terkira berapa banyak pulak ann ? panggilan yang dworang bagi kat aku ! macam-2x ! Intan lhaa ! dasar :P tape ! tahun nie tahun akhir ..>,< nanti semua jadi kenangan ! 


            
              aku budak kelas 5Azam *amboi siap promote nama kelas* haha and budak nie ---> (aku) lhaa yang selalu memekak kat dalam kelas setiap pagi suruh dworang kemas kelas ! kalau tak disuruh hrmmm -_______-  memang tak lha kann ?
     
            Taon nie aku dengan semua pelajar form 5 amek  SPM weyh ! SPM ? lepas SPM apa akan terjadi kat aku ? itu semua bergantung dengan keputusan yang aku dapat ! harap-2 dapat keputusan yang membanggakan ! amin :) korunk doakan sekali yer



             
            ermm ! walaupon sume fokus kat SPM tapi aku still jugak macam pelajar laen ! ada kawan rapat yang akan berada di mana saja korunk berada ? betol kan ? lebih-2 lagi kalau kawan tuu memang kepala gila ngan kita ! memang A lhaa kann ? sume menda yang kita buat MEMANG GEMPAK LHAA KAN ? haha !

     
            ehh ? jap betol  ke ayat aku nie ! haha >,< lantak p lhaa ! yang penting aku ada kawan-2 yang aku cakap kann tadi ! korunk pon kompem ada jugak ann ? alahai ! mengaku je lhaa !
               

---->  opss ! kejap nie aku ngan nadzirah ! >,<  dye nie boleh tahan jugak lhaa giler nye ! memang tahap A plus plus lhaa kann ?kalau kitaworang da start merapu habis lhaa kelas tuu :3 riuh ngan ktworang je !




            mereka-mereka nie lhaa kawan-2 aku ! mereka lhaa tempat untuk aku bergaduh ! bergembira ! merapu ! bergelak-ketawa ! berkongsi masalah :D dan macam-2 lagi lhaa ! DWORANG NIE SEMUA KEPALA GILA ! :P memang happy lhaa kan sepanjang masa !


kami buddyz ! nur atiqah,nurul izzati,sajidah,nadzirah and nur atikah faridah !



                           
                    gambar nie da lama kowt ! kalau tak silap aku time ktworang form 3 atau form 4 ! ntah lha         aku pon da lupa >,<  nie pon amek balek kat facebook ...  hehe
     
                                                                                                                                                                                                                           NIE TIME BARU HABIS KELAS TAMBAHAN  KAT SEKOLAH! Aduyai aku ngan budak-2x nie macam aktiviti ada >,< haha ! tak padan ngan FORM 5 *macam kanak-2 pon ada haa* :P


                                                                                                                                                                                                                                              Nie gambar time study kat Mcd ! belajar ke ? kak !  makan ada lhaa ! aku kalau da study kat sini memang keje nyer duk refeal air je lhaa kann ? sampai abang ngan kakak kat sana ! pon da tahu apa ktworang nak ? hhaahah ! maafkann kami yer ! LAMA TAK STUDY KAT SANA !  :P     




Assalamualaikum :) 





 Senyum tak perlu kata apa-apa 
The power of smile 
Senyum itu sedekah

#TerbangTinggi ! Kapal Terbang :)

No comments:

Post a Comment

 
Editor by Ain|Copyright-2011|Don't Remove Credit