Monday 22 April 2013

aku pon tak faham ?

Assalamualaikum :)

kali nie aku nak cite kat korunk ! apa yang aku suka >,<  tapi ! dye laen dari yang laen :3 orang pon pelik kenapa lhaa ! aku nie minat sangat dengan benda-2 yang macam nie ?

antaranya ialah ? jeng jeng  jeng !

1. ------- >
   
                 of course ! kapal terbang *gediknya* haha ! time kat perhimpunan lhaa selalu aku tengok benda nie duk lalu lalang ! orang laen dengar pengetua berucap aku tak ? aku buat hobi aku sendiri ! haha  memang tipu lhaa kann ? kalau aku tade kapal terbang ! kat rumah *mainan cukup* :P pelik kann ? siapa yang betol-2 memahami aku je ! akan tahu kenapa aku minat sangat !

sampai aku ada impian nak jadi TENTERA UDARA ! nie sume kapal punya pasal ! :P

               seterusnya. amboi ! macam ayat.... karangan tetibe teringat kat cikgu azura ! :3 yang kedua nie lagi gempak >,< ye ke ? ntah lhaa!

2 . --------- >
              
               motor weyhh ! smart dowhh >,< cam pelik je kann ? perempuan minat benda-2 macam nie ? tapi nak buat cam mana da aku minat ! lhaa kata kann :3 dan satu lagi ! aku nie boleh dikatakan peminat setia 'ZULFAHMI KHAIRUDDIN' :D


 
  perhh ! gempakkk >,<  .... hoho !  ermmm ! aku rasa nie je kowt ! sebab da terlambat da nie nak pergi umah nadz ... Assalamualaikum :)

#TerbangTinggi !


          

No comments:

Post a Comment

 
Editor by Ain|Copyright-2011|Don't Remove Credit