Monday 22 April 2013

perhimpunan !

      Assalamualaikum :) 
teman-2 rakan-2 yang ku sayangi sekalian *cewah*  ! haha ! amacam ? ada macam pengetua sekolah korunk berucap tak ? kompem ! SEMUA SEDANG KETIDURAN DI TAPAK PERHIMPUNAN ! kann ? tu yang tak dengar tu ! ehh ? merapu da aku nie ,maklumlah ! lepas da cuti sabtu/ahad *macam lhaa lama sangat kann* haha !

waktu yang paling pelajar suka untuk tidur ngan buat keje laen time perhimpunan tu je lha ! *mengaku* je ! >,< AKU PON SAMA JE ! time tu lha baru nak buat keje sekolah lhaa nie lha ! macam-2x haihh !'




ada yang tidur lhaa ! hamboi-2x kemain lagi cikgu bukan maen panjang lebar lagi bercakap kat depan yang kita kat belakang  ! mengalahkan kanak-2 :P


tidur okay lagi ! okay ke ? kritikal ada lhaa aku rasa! haha :P kalau aku ngan kawan aku ngan nadzirah keje ktworang duk berangan je ! buku kat tangan tapi mulut borak benda laen hishh-2 tak patut ! tak patut ! :P



lebih-2 lagi aku ! time kat perhimpunan tu jugak lhaa ! mata aku nie pantang kalau nampak kapal terbang lalu lalang serius ! peminat setia kowt ! aku pon tak tahu apa yang aku minat sangat ! padahal kapal terbang je :3 pelik-2x ! sapa yang tahu apa yang dapat menerima apa yang aku suka ! maknanya dye benar-2 memahami aku :D


sebelum masuk form 5 kemain lagi ! azam bukan kemain tinggi menggunung ! last-2 hampeh --' ntah kemana azam tuu ! dye cuma melekat di nama kelas aku je ! nama kelas pon 5 Azam memang azam tu kat dalam kelas je lhaa ! haha   ! haha ..  >,< tuu yang mak duk bising je ! study ! ;P


terok betol perangai ! berubah lhaa yer wahai rakan  :p aku PON SAMA ! okay ? sama- sama lha kita berubah demi mak bapak kita ! amin :)






hrmm ! okay lhaa da panjang sangat aku merapu sekarang pon da masuk pukul 12 malam ! ESOK SEKOLAH ! weyyhh ... kan terlajak pulak ! haha :P Assalamualaikum :)





#TerbangTinggi :)







No comments:

Post a Comment

 
Editor by Ain|Copyright-2011|Don't Remove Credit