Saturday 11 May 2013

"peminat setia Ljoe" !!

Assalamualaikum :)


            cer tengok tajuk tu betol-2 .. jangan salah sangka pulak ! bukan aku yang minat tapi "kawan aku nie ha" Tak dapat dibayangkan betapa tinggi nye minat dye nie "tak setinggi dye" haha ! *maaf-maaf* haha ..
! minat sangat sampai "aku tweet dye pon nak dekat SETENGAH JAM" baru reply --' sebok dengan LJOE dye ! hishh ..

             nie haa dye ! pada sesiapa yang tak mengenali "lambai tangan" say hye ! haha XD ..


                                  nama dye "Nor Fauziana" betol ke aku eja --' lantak lhaa ! haha ..
           minah yang mereng nie ! kawan aku daripada first aku pindah sini" tak nak lama pulak kann ? 
     lebih-lebih lagi pintu umah ktworang ! bukak-bukak je dah umah dye *tak faham* --' duk diam-2 er !

          selain dye aku ada jugak member ngan budak-budak yang sama tangga dengan aku nie ! hehe


                    gambar nie da lama da ---> tahun lepas kowt ! kalau tak silap lhaa :( emo pulak* haha ! 



         ktworang nie mampu lepak Lake Valley je :( tak mampu nak pergi shopping bagai ! ehh ? merapu jee !
dann-niey yang paling aku nak bagitaw nie ! .. baca betol-betol ! :P *amaran* haha !

           dye nie peminat setia Ljoe" ohh ! my >,< aku ponn bukan lhaa kenal sangat ! tapi disebabkan       dye minat !aku pon try tengok "siapakah Ljoe" ? boleh aku tahu !' adakah dye begitu penting ! grrr --'


                                                    inikah dye >,< okay tak ?
                                   
                                             Ljoe ! nor .. nah amek .. >,< penat aku carik ! :D


                                                 L.Joe
                                                 Real Name: Lee Byung Hun
                                                 Birthday: 1993.11.23
                                                 Age: 20                                                          
                                                 Height: 171 cm
                                                 Weight: 50kg
                                                 Hobbies: Acting
                                                 Speciality: Piano, violin, music composition, English
                                                 Education: Korea Arts High School, 1st grade

                                       

                                    Aku carik kat google je nor ! nahh amek "haha" >,<


                             macam-macam kau nie er " ambik berat betol minah nie" haha !
 Antara tweet kau yang aku suka baca ! XD 

Wait-2.. You slide down? Hah? Terjatuh? Yah! Jinja?? It's hurt or not? Yahh.. You should be careful.. I'm worried you know! ): " haha !

-"When I saw you are crying.. *cehh~ tengok gambar je pon* I feel wanna cry too.. )': " alahai ! haha ..

-"You must be really happy. I was jumped and jumped and jumped.. xD "

-"It just my imagine.. Hahaha! But.. I hope it will be happen" 


                                   Dan yang nie paling GEMPAK GILA BAGI AKU !

"Happy Mother's Day! Mom, without you.. I'm not here. If I'm not here.. You don't have korean son in law. LOL! xD *nonsense*" nie da kritikal sangat da nie ! haha ! ..






aku tak tahu lhaa "mesti kau fikir aku nie da mereng ! malam-malam buta nie cite pasal kau" haha ! 



nie gambar Ljoe yang terakhir ! "malas da nak amek" hahaha ! ^^

dan akhirnya ! semoga .. kau happy er ? baca menda nie "walaupon tak best" hahaha !


"sampai sini je ! aku harap kita kawan sampai bila-bila "
soryy kalau buruk ! 
laptop aku sampai habis bateri buat nie untuk kau ! hoho :3 


Assalamualaikum :) 
#TerbangTinggi !


                            



















No comments:

Post a Comment

 
Editor by Ain|Copyright-2011|Don't Remove Credit