Tuesday 7 May 2013

simple je !

Assalamualaikum :)

            time tengah tade keje nie aku pon apa lagi jenguk lhaa sorunk-2 punya blog ! serius lawa korunk punya *jeles* >,<  aku punya  SIMPLE je    bagi aku blog nie ! boleh lhaa untuk kongsikan sedikit sebanyak apa yang berlaku kat diri kita masing -2x tak kesah lha sama ada happy atau sedih ! kerana "Kita Sebagai hamba memang layak diuji" :)






                                       aku tak tahu apa kene dengan aku hari nie :( tetibe je ! hehe ..
 dan ! ehem-2 aku pon macam korunk jugak ! ada examm .. dan hari nie bertarikh kan ! 7/5 berlakunya ! "DEMAM EXAM ADDMATH" serius ! sengal gila soalan dye ! ehh ? jap sape "sape yang sengal aku atau soalan nie" haha ! >,< lupakan je lhaa ! dalam aku jawab soalan nie .. aku sentiasa berdoa .. agar dipermudahkan segala urusan .. :)



            harap-2 kali nie aku LULUS lhha ! *ulang suara* LULUS .. time exam ! aku dengan nadzirah tak habis-2 tergelak memikirkan kalau-2 sir okay kann ? ada kat sebelah ktworang time tu =) kompemm ! masing-2x buat addmath dengan "ketakutan" haha !


dan ! kalau nak diceritakan apa yang berlaku dalam kelas tadi .. cukup sampai di sini je kowt ! *tak yah amek tahu der* hehe >,< maaf ! maaf ! time jawab tadi semua muka tension je tapi nak buat cam mane ? kalau tak jawab karang tak dapat markah pulak --' #SABAR JE LHAA ! ada yang dapat-2 je kertas terus putus harapan  ! hehe  XD


walau apa pon yang berlaku ! da lepas da pon "barang yang lepas jangan dikenang" *cewah ! haha .. maklum lhaa esok exam BM ! terbawak-bawak pulak ^_^ haha !

 - apa -2 pon pada korunk yang exam tuu - 
Assalamualaikum :)
#TerbangTinggi -

No comments:

Post a Comment

 
Editor by Ain|Copyright-2011|Don't Remove Credit